בניית אתרים

תכנון עיצוב ובניית אתרים

בניית אתרים

לאחר הקמת עסק חדש הגדרת מסע הפרסום בצורה מדויקת של יעדים ומטרות לצד השכר והעלויות של כל הנוגעים בדבר, ימקסמו את התועלת שניתן להפיק מכל שלב, וכמידת התועלת כך מידת החיסכון. את קמפיין הפרסום הראשון של העסק נוכל להכניס לתוך תכנית עסקית. לפיכך חשוב למנהל העבודה הכללי, זה שמחליט ומזמין את קמפיין הפרסום, לדעת היטב את מהלך הדברים וכך להגיע להתאמה מרבית בין העלויות לבין התוצאות. כמו כן, במקרה של ניהול קמפיין פרסום במנוע חיפוש, ישנם דברים שנוכל לעשות בעצמנו על מנת לחסוך בהוצאות, ולחליפין ישנן פעולות שמוטב להפנות או להעביר ליועץ חיצוני או איש מקצוע בתחום. נכון לאמצע 2012 יש לפייסבוק 955 מיליון משתמשים פעילים מכל רחבי העולם, מהם כ-3.7 מיליון גולשים ישראליים. משך הזמן הממוצע של גולש בפייסבוק עומד על 7.5 שעות בחודש – הרבה מעבר לכל אתר אחר באינטרנט כולל אתרים ענקים כגון יוטיוב. למעשה, מבחינת כמות הגולשים והאינטראקציה של האתר איתם, פייסבוק עומדת כתף אל כתף לצד גוגל כפי שממחישה מפת האינטרנט הבינלאומית. ישנם כאלה הטוענים כי פרסום בפייסבוק אינו אפקטיבי דיו, בוודאי בהשוואה לפרסום ממוקד בגוגל, יש בכך מידה של אמת – אבל פייסבוק היה ונותר אחד מערוצי הפרסום בעלי האפקטיביות הגדולה ביותר בהשוואה למנועי חיפוש – כל עוד נוקטים באסטרטגיה שיווקית נכונה שלוכדת את תשומת ליבו של הגולש ומעניקה לו תמורה בעבור הלחיצה שלו, בין אם מדובר במבצע, פרס, קופון או כל תמריץ קריאייטיב אחר לביצוע פעולה כלשהי, בייחוד אם היא מתבצעת בתוך עמוד המוצג בפייסבוק ולא באתר של המפרסם. אנחנו באג'נט הצלחנו לפצח את סודות הפרסום המוצלח בפייסבוק ומספקים ללקוחות שלנו על בסיס קבוע קמפיינים שעומדים בכל יחס ROI אותו קובע הלקוח.


לכל אפשרויות השיתוף לחצו כאן עכשיו
    אתר תדמית

Lorem ipsum dolor sit amet cons ectetuer adipiscing elit praesent vestibulu moles lacus aenean ummy hendrerit mahas. Praesent posuere tortor sed mi ullamcorper sodales. Cras porta purus in augue molestie aliquet. Aenean orci ipsum, ornare sit amet imper

פלס נדלן

Lorem ipsum dolor sit amet cons ectetuer adipiscing elit praesent vestibulu moles lacus aenean ummy hendrerit mahas. Praesent posuere tortor sed mi ullamcorper sodales. Cras porta purus in augue molestie aliquet. Aenean orci ipsum, ornare sit amet imper

Avivi pasternak Webmaster


בניית אתרים

לפני שחברת Aviviseo.com ניגשת למלאכת בניית ועיצוב האתר יש להגדיר את מטרות האתר ובעל העסק או הארגון העומד מאחוריו, להבין את מהות העסק ולאפיין את קהל היעד אליו האתר פונה. לאחר הבנת מטרות העסק וקהל היעד ניתן לגשת למלאכת בניית האתר תוך עיצוב מתקדם ומושך לעין שידאג לנוחות מרבית עבור הגולשים באתר ולעיצוב ממשק נוח לתפעול. לכל לקוח דרישה שונה ולכן חשוב לבחור בכלים הטכנולוגיים המתאימים לבניית האתר ולייעץ ללקוח האם להקים אתר תדמית, אתר מסחר, חנות וירטואלית וכדומה. אתר מצליח הוא אתר הנבנה באופן מקצועי ומעביר מסר שיווקי ללא הפרעות ומצליח להניע את הגולש לפעולה מסוימת.
עם השלמת בניית האתר והעלאתו לרשת חשוב לתחזק את האתר באופן שוטף ולקדם אותו באופן מקצועי באמצעות קידום אורגני וקידום ממומן כך שהוא יגיע למיקום גבוה בתוצאות החיפוש ובעיקר במנוע החיפוש גוגל. Aviviseo.com דואגת לקדם את האתר באמצעות בניית אתרים ידידותיים לגולשים ולמנועי החיפוש, כתיבת תוכן באופן מקצועי, יצירת קישורים ופרמטרים נוספים הקשורים במלאכת קידום האתרים. חשוב לקדם כל אתר באמצעות קידום אתרים אורגני ולא רק בקידום ממומן כדי לזכות באמון הגולשים ובתנועה הולכת וגוברת של גולשים הנכנסים לאתר.
פרסום ושיווק באינטרנט נועדו להביא גולשים לאתר ולקדם מכירות. פרסום באינטרנט אינו רק באנרים וכיום אמצעי הפרסום המשוכללים, לדומה פרסום תלוי הקשר, מאפשרים להגיע באופן מדויק אל קהל הלקוחות הפוטנציאליים ולהניע אותם לפעולה מסוימת כמו מעבר לדף נחיתה או לאתר.
חברת Aviviseo.com מתמחה במגוון נושאים בנייה וקידום אתרי אינטרנט ובכל נושאי הפרסום והשיווק באינטרנט. תחת קורת גג אחת הינך יכול לקבל מעטפת שירותים בהם מגוון רחב של שירותי פרסום ושיווק באינטרנט בארץ ובחו"ל בכלים הטכנולוגיים המתקדמים ביותר. התחרות באינטרנט דורשת בנייה ועיצוב אתרים מתקדמים המותאמים מראש למנועי החיפוש ובראשם גוגל,אך בניית אתר, טוב ככל שיהיה, לא מספיקה בעולם התחרותי של היום ולכן חשוב לבחור בחברה מקצועית כמו Aviviseo.com שתדאג לקדם את האתר, למתג אותו ולבדל אותו ממתחרים. .
אופטימיזציה למנועי חיפוש (קידום אתרים אורגני או seo) הולך ותופס במהירות את הבכורה בכל הקשור לשיווק אתרים באינטרנט והסיבה לכך פשוטה וברורה: אתר שמצליח להתמקם במקומותראשונים במילות חיפוש רלוונטיות לתחום שלו, זוכה לחשיפה לקהל היעד הממוקד ביותר האפשרי ללא תשלום. מחקרים מצביעים כי 75%-80% מהתנועה שמקורה במנועי חיפוש מגיעה מתוצאות החיפוש האורגניות (הטבעיות). אלו היקפי תנועה שאסור לאף עסק לוותר עליהם! המושג אופטימיזציה במנועי חיפוש הולך וצובר תאוצה בשנים האחרונות ובפרט בשנה האחרונה בעקבות הביקוש ההולך וגובר של פרסום עסקים ברשת ומיתוג אישי ברשת המידע האינטרנט.
הגולשים נמצאים באינטרנט שבע ימים בשבוע ועשרים וארבע שעות ביממה.בעקבות החשיפה הגדולה של הגולשים לאינטרנט החל ביקוש גדול מאד של מפרסמים שאלה למעשה בעליי העסקים לפרסם את המוצרים שלהם ולהגיע לכל הגולשים האלה. בעלי העסקים מתענינים במישהו בעל ידע וניסיון בניית אתר.


לכל אפשרויות השיתוף לחצו כאן עכשיו

פוסט בנושא הקמת אתרי אינטרנט

איפיון אתר אינטרנט, כאמור, הוא המרכיב החשוב ביותר עוד לפני תחילת ההקמה. בשלב זה אמורים לאפיין את כל התהליך מההתחלה ועד הסוף כולל עיצוב שפת הקוד,אופטימציה של האתר ושל מסע הפרסום, כמו כן יש לאפיין את קהל היעד אותו אנו אמורים לשרת. בנוסף יש לאפיין את קידום האתר המדובר כולל תקציב התחלתי ותקציב שוטף. חשוב מאוד לבחור את בעל המקצוע המתאם למסע פרסום זה על מנת שיוכל ליעץ ולתת את כל הפתרונות הנדרשים לאחר שסיימנו את תהליך בחירת בעל המקצוע ואת תהליך האיפיון, יש להתחיל בביצוע השלבים הבאים שלב אחרי שלב , אשתדל לפרט בצורה המובנת ביותר.

שלב ראשון

השפה בה יכתב האתר

ישנם מספר שפות תיכנות לאתרי אינטרנט. לבחירת השפה בה יכתב האתר יש להתייעץ עם בעל מקצוע שאמור ללוות את הפרויקט עד תום ישנם אתרים בפלש ישנם אתרים אתרים ב PHP ב HTML , CSS ועוד מגוון רחב. לכל שפה יש תפקיד משלה מוגדר מראש, אין להתפשר בנושא זה בעל המקצוע כבר ידע להמליץ לכם לפי הצרכים המדויקים של האתר או של יעד האתר שלכם

שלב שני

בניית האתר ועיצוב האתר

הייתי ממליץ לכם לשוטט קצת ברחבי האינטרנט ולנסות לדלות משם את האינפורמציה הרצויה להיכנס לאתרים שדומים לאתר שאתם מעונינים לבנות, לקבל רעיונות ולרשום במחברת. לאחר מכן לבנות ביחד עם בעל המקצוע שלכם את מבנה האתר ועיצובו כסקיצה.
לאחר השלמת הסקיצה של האתר, יש צורך בקבלת שתי הצעות מחיר לפחות ממעצבי אתרים זאת בין השאר על מנת לבחון האם עומד בתקציב ההתחלתי. במידה ולא עומדים בתקציב הראשוני, יש לחזור על התהליך עד להשלמה.

שלב שלישי

תוכן האתר - תוכן שיווקי

התוכן הוא גם מרכיב חשוב אולי החשוב ביותר מפני שגוגל אוהב לאכול אותו ועל סמך זה אנו מקודמים על ידו , הטקסט זה בדיוק מה שגוגל אוהב ומסתמך עליו בחירת הטקסט הנכון תתבצע על ידי שני אנשים בלבד:איש האינטרנט שבחרתם והשני הוא את או אתה, שהרי אתם אלו שנותנים את השירות ללקוח הסופי ואתם בעלי מקצוע בתחומכם וביחד תוכלו לכתוב את התוכן. במידה ולא תצליחו ישנם כותבי תוכן מומחים לדבר , זה קצת יקר אבל לעיתים משתלם.

שלב רביעי

אני מגדיר שלב זה כשלב התחלת העבודה

שלב זה הינו השלב שאתם אמורים להתחיל למעשה בהקמת האתר שלכם , צריך להקדיש זמן ולא לזלזל בשום פרט כי בסך הכל אתם אילו שתרוויחו מאתר זה כסף או כל מה שתבחרו לנכון היתי ממליץ על הגדרת לוחות זמנים עם איש האינטרנט שלכם ולקבוע פגישות מסודרות עם פרקי זמן לא צפופים על מנת שיהיה לכם זמן לעבד את החומר ולהגיע מוכנים לפגישה הבאה. מעבר לכך אני ממליץ כל הזמן להיתעדכן בכל צורה אפשרית לגבי הענף או השרות שאתם מציעים באתר המדובר פשוט להיתעדכן ברשת האינטרנט על גאג'טים חדשים ולהרחיב אופקים. לסיכום, בניית אתר אינטרנט היא חוויה שתוכלו ללמוד על התחום בוא אתם עוסקים ולהיחשף לרעיונות חדשים.

שלב חמישי

קידום ומיתוג אתרים ברשת המידע

אחרי שסיימנו את מלאכת ההקמה של האתר , יש לקדם אותו בגוגל לפי אותם מילות המפתח שאתם משתמשים בתחום עיסוקכם האיש המתאים ביותר לתפקיד זה הוא מקדם אתרים מומחה ולא אתם. נסיון לקדם את האתר לבד, בצורה לא מקצועית, יכול לגרום נזק רב בגוגל ובכך לא תצליחו להגשים את מסע הפרסום שלכם וכמובן לא תרוויחו כסף. אני מציע שבשלב הזה פשוט תקחו אויר ותקדישו זמן לעניין , כיום שוק מקדמי האתרים בארץ הוא שוק רווי במיוחד ולכן לא הייתי ממליץ להיות פזיזים ישנם שני דרכים לקדם אתר אינטרנט בגוגל: הדרך הראשונה נקראת קידום אתרים אורגני והדרך השניה נקראת קידום אתרים ממומן. הייתי ממליץ לבנות אסטרטגיה לטווח ארוך בקידום אורגני ולטווך קצר בקידום ממומן או בשילוב שתי הדרכים ביחד - תלוי ברמת השירות ותחום בו עוסק אתרכם אשמח תמיד ליעץ לכם בחינם טלפונית , הטלפון שלי הוא 052-8895228

לכל אפשרויות השיתוף לחצו כאן עכשיו

פוסט בנושא עיצוב אתרי אינטרנט

פרסום ושיווק מוצר הוא הדבר אשר קובע את מידת הצלחתו, בכך קידום אתרים ושיווקם תורם רבות בעזרת קידום אתרים האתר יכול להצליח , לשגשג או לרדת לשפל פרסומי תלוי אם הקידום נעשה בצורה מקצועית או שזה סתם קידום אתרים חובבנ כולם מחפשים היום מוצרים ודברים שונים אחרים בגוגל ורובנו נכנסים לאפשרות הראשונה או השנייה , בכך עוזר קידום האתרים קידום האתרים בעצם יכול להעלות את דירוג האתר במנוע החיפוש וכך יותר ויותר אנשים ייכנסו אליו והוא יקודם וישווק ויצליח להעביר את המסר שרצה להשיג קידום אתרים איכותי עלול לעלות כסף אך כדאי מאוד להשקיע כסף בקידום אתרים כי קידום אתרים זה הדבר שייקבע אם האתר ישגשג או ירד לטמיו הסטטיסטיקה מציגה כי רק 20 % מן המחפשים במנועי החיפוש מגיעים לתחתית הדף כלומר רובם מסתכלים באפשרויות הראשונות לכן יש להשקיע בקידום האתר כי בסופו של דבר זה השיווק המשמעותי לאתר שלכם , בעזרת קידום אתרים אתם מגדילים את האפשרויות שיותר אנשים ייראו את האתר שלכם והוא ייתפרסם לקידום אתרים יש גם חשיבות רבה מכיוון שהאינטרנט הפך למרכז חיפוש מרכזי עד כדי כך שאפילו אנשים שלא מסתדרים עם המחשב מבקשים ונעזרים במכריהם בכדי לחפש את הדבר לו הם זקוקים, בכך ככל שהאתר יופיע בתחילת העמוד יותר כך ייראה אטרקטיבי יותר בעיניי אנשים אל ככל שיותר רואים אותך אתה פשוט קיים! לכן חשוב מאוד להשתמש בקידום אתרים, למעשה הדבר הכי הכי הכי חשוב לשיווק אתרכם הוא קידומו, זה הדבר המשמעותי באמת אפילו יותר מעיצובו כי אם האתר יופיע ראשון תהיה לו אשליה של הכי טוב אפילו אם הוא לא כזה! לסיכום, לכל מי שמשיק אתר המפרסם ביגוד , הנעלה, לימודים גבוהים , מוצרי חשמל , או כל דבר אחר מכל תחומי החיים: הדבר העיקרי והחשוב ביותר בתהליך בניית האתר הפקתו ובעיקר לשיווקו הוא קידום האתרים אם ברצונו של בעל האתר לפרסם את המוצר או סתם מסר שאמור להיות מועבר באתר (פוליטי חברתי או בכלל מכל סוג אחר) באופן המקצועי והיעיל ביותר שישתמש בקידום אתרים כהלכה ושלא יתייחס לזה בקלות כי זה בעל חשיבות גבוהה ביותר

פוסט בנושא בניית אתרי אינטרנט

בניית אתרים לכל תחום בחיים, בייחוד בתקופת המאה ה 21 אשר בה הכל מתנהל דרך הטכנולוגיה – העידן הטכנולוגי, יש אתר באינטרנט אשר נועד לפרסום ולהפצת המסר או המוצר בו, התחום שמתמחה בזה זה תחום בניית אתרים! בניית אתרים הינה תחום מורכב מאוד , נחשב למדעי ודורש ידע רב מאוד בנושא ולו שלבים רבים העוסקים גם בתוכנו של האתר ועד שפת התכנות המורכבת אשר אותה צריך ללמוד ולהבין בשביל לבנות אתר. לצורך בניית האתרים יש לחשוב תחילה איך להיות מקוריים עם האתרים שלכם ומלהיבים מבחינת העיצוב כדי שכמה שיותר אנשים יתלהבו ממנו ויישארו לראות על מה הוא מדבר. שנית , בכדי לבנות אתר יש לחשוב רבות גם על התוכן עצמו כלומר במה האתר שבניתם יעסוק : שם , נושא , ואפילו מי הוא קהל היעד לאתר שבניתם. ככל שהאתר שתבנו יתוכנן טוב וכהלכה כך הוא יהיה טוב! לצד הצד השיווקי והתכנון הפרסומי שמאוד חשובים לבניית אתרים יש גם צד נוסף, אותו צריך ללמוד יותר ולא כל אחד יכול לבצע אותו והוא שפת התכנות אשר באמצעותה למעשה בונים את האתר. HTML הינה השפה הבסיסית לבניית אתרים, היא למעשה לא שפת התכנות אלא רק שפת הסימון ואותה הכרחי ללמוד לצורך בניית האתרים. לאחר השלב הראשון בבניית האתרים , לאחר השפה הראשונה שפת הסימון ישנן עוד שפות רבות ומורכבות אשר חייב ללמוד בכדי להתקדם בבניית האתרים. בניית האתרים כוללת גם את תחום העיצוב של האתר , כי ברור שככל שהאתר יותר מתאים למה שהוא מייצג מבחינה תדמיתית כך הוא יצליח ואת זה יש לקחת בחשבון בבניית האתרים. לבסוף , אחרי שהבנייה של האתרים התבצעה כבר אז יש לאחסן את האתר כלומר להעלות אותו לאינטרנט, לרשת כלומר לעלות את האתר שבנינו לאתר אחר המספק שרות זה ולהציג לגולשים את האתר שנבנה . לסיכום, בניית אתרים היא תחום מאוד קשה שלא מתאים לכל אחד אך בהחלט נמצא כשימושי ומתאים לעידן המודרני אשר בו כמעט הכל מופיע באינטרנט וישנה תחרות גדולה בין אתרים ולכן יש להשקיע מחשבה רבה בבניית האתר ולא לזלזל בזה, כדאי מאוד לפרסם מוצרים באינטרנט וזאת ייעשה דרך בניית האתרים

לכל אפשרויות השיתוף לחצו כאן עכשיו

Avivi pasternak Webmaster