קידום אתרים

קידום אתרים אורגני במנועי החיפוש באינטרנט Search engine optimization

12 2013
DEC
קידום אתרים אורגני

ההבדל בין קידום אורגני לקידום ממומן Seo-ppc

הערות קידום ממומן  קידום אורגני
מהירות הקמת הקמפיין  הקמת הקמפיין מיידי  הופעה של המודעות תלוי סריקה של גוגל    
עלויות תלוי מספר הקלקות ללא תלות במספר מילות מפתח קידום מקצועי – 2000 ₪ לחודש ומעלה - תלוי מספר מילים  
שליטה בעלויות  ניתן לשנות את עלויות התקציב באופן מיידי  תשלום קבוע למקדם האתרים  
שליטה במיקום הופעה  ניתן לשנות באופן מיידי השינוים השינוים הם תלוי סריקה של גוגל  תלוי ציון המודעות, עמודי הנחיתה והתקציב  
ביצוע שינוים  מיידי תלוי סריקה  
שליטה בהודעות ומילות מפתח ניתן באופן מיידי לשנות את המודעות ואת מילות המפתח  לא תמיד השינוים מתעדכנים לאחר סריקה  
עמודי נחיתה  ניתן לכוון את תנועת הגולשים לעמודי נחיתה ספציפיים  לא תמיד ניתן לדעת איזה עמוד יסרק ע"י גוגל  
כמות הקלקות  תלוי תקציב – סיכוי כי במהלך היום הודעתך לא תוצג  ללא הגבלה   
החזר השקעה  ניתן לחשב לאחר תקופה של חודש ניתן לחישוב לאחר תקופה של חצי שנה   

רצוי לשלב בין 2 מסלולי קידום האתר, כמובן להתחיל ב 2 המסלולים , לאחר שמסלול קידום אתרים האורגני יהיה יעיל, את קידום האתרים הממומן רצוי לשלב בעיקר בתקופות מסויימות , למבצעים ובהשקת מוצרים או שירותים חדשים.

בעלי אתרים רבים לא תמיד מבינים את האופציות העומדות בפניהם לקידום אתרם, במאמר זה אנסה להבהיר מעט את העניינים. כיום יש שני סוגי קידומים עיקריים, קידום אורגני שהוא התוצאות שמתקבלות במרכז הדף ומקודמות על פי מספר דגשים שבהם רלוונטיות הדף לגולש והתאמתו למילת המפתח המבוקשת הם החשובים ביותר, הסוג השני הוא קידום ממומן בגוגל ואלו בעצם התוצאות המתקבלות בחלק העליון של הדף (שלוש תוצאות ממומנות ומטה) והתוצאות שמצד שמאל, מיקום במקום זה הוא בתשלום ובעצם המפרסם משלם על כל הקלקה על המודעה (PPC), גם כאן ישנה תורה שלמה המורכבת מתשלום עבור כל קליק וציון איכות למודעה אשר נקבע על פי איכות המודעה, מילות המפתח במודעה ובדף הנחיתה, איכות דף הנחיתה ועוד.


קידום אורגני Seo

*-תהליך יחסית ארוך, במקרים טובים ניתן לקבל תוצאות ראשונות אחרי חודש ותוצאות טובות רק אחרי מספר חודשים, במקרים פחות טובים ניתן לקחת אף יותר
*-נדרש הרבה ידע טכני, ניסיון והתמקצעות בקידום אתרים, על מנת לקדם את האתר שלך בצורה אפקטיבית.
*-לא ניתן לשלוט על זרימת הגולשים לאתר.
*-תשלום חודשי קבוע לטווח ארוך, אך בסופו של תהליך, ברוב המקרים, אפקטיבי יותר מבחינה כלכלית.
*-תוצאות אורגניות זוכות ליותר הקלקות (נתפס יותר כתוצאות רגילות ולא כפרסום).
*-קשה להגיע לעמוד הראשון בביטויים תחרותיים ובכלל, תהליך ארוך.
*-קידום אתרים אורגני טוב יותר עבור קידום אתרך לטווח ארוך.
*-שליטה מועטה יחסית על הקריאייטיב והמסר לגולש.


קידום ממומן ppc

*-ניתן להעלות מודעה באופן מיידי, ומסע פרסום יעיל תוך 24 שעות.
*-לא נדרש הרבה ידע על מנת להעלות מסע פרסום. (יחד עם זאת, יש חשיבות גדולה להתמקצעות).
*-ניתן להגדיר את קהל היעד שלך על ידי בחינת פיזור גיאוגרפי, דמוגרפי ובחירת שפות.
*-תשלום עבור כל הקלקה (PPC)
*-הודעות ממומנות זוכות לפחות הקלקות מהתוצאות אורגניות.
*-קל יחסית להגיע לעמוד הראשון גם בביטויים תחרותיים.
*-קמפיין בגוגל יעיל הרבה יותר עבור קמפיינים לטווח הקצר.
*-יכולת להגיע לקהלים שונים עם קריאטיב ומסר מותאמים (דפי נחיתה שונים לכל מילת חיפוש, התאמת התוכן וכדומה).

סיכום :
ניתן לקבוע בבירור כי השיטה הטובה ביותר לקידום העסק שלך הינה שילוב של שני הפרסומים, במידה והינך מעוניין לקדם בצורה אחת, הינך חייב לבחון את הנושא לעומק ולהחליט האם הינך מעוניין לקבל לידים כבר מחר בבוקר או לראות את האתר שלך מופיע בעמוד הראשון בגוגל לאחר מספר חודשים \ שנים.

האינטרנט הוא כלי שיווקי הטוב בעולם ומטרתו לעזור לעסקים וחברות לגייס לקוחות חדשים, להגדיל מכירות. קידום עסקים איכותי באינטרנט יאפשר להכפיל את המחזור העסקי שלכם ויעזור לכם להשיג הרבה מאוד לקוחות חדשים. האינטרנט משמש ככלי שיווקי מדרגה ראשונה בעולם השיווק. מטרתנו לעזור לעסקים וחברות לגייס לקוחות חדשים, להגדיל מכירות. פרסום עסקים באינטרנט מאפשר גישה ישירה ללמעלה מ – 4 מיליון גולשים בישראל. אפשרויות פרסום עסקים באינטרנט הן רבות ומגוונות ולרוב, מנהלי שיווק ובעלי עסקים מממשים רק חלק קטן מהפוטנציאל שגלום ברשת. קידום אתרים בגוגל הוא כלי שיווקי, יעיל ומדיד המאפשר לבית העסק לקבל לקוחות רבים שחיפשו אותו וכתוצאה מאותה חשיפה של האתר בגוגל. באפשרותו של הלקוח לבצע סוג של בימוי של האופן בו האתר שלו יעבור אל מול הלקוחות הפוטנציאלים שלו בגוגל כאשר יחפשו אותו. כיום יש שני סוגי קידומים עיקריים, קידום אורגני שהוא התוצאות שמתקבלות במרכז הדף ומקודמות על פי מספר דגשים שבהם רלוונטיות הדף לגולש והתאמתו למילת המפתח המבוקשת הם החשובים ביותר, הסוג השני הוא קידום ממומן בגוגל ואלו בעצם התוצאות המתקבלות בחלק העליון של הדף (שלוש תוצאות ממומנות ומטה) והתוצאות שמצד שמאל, מיקום במקום זה הוא בתשלום ובעצם המפרסם משלם על כל הקלקה על המודעה (PPC), גם כאן ישנה תורה שלמה המורכבת מתשלום עבור כל קליק וציון איכות למודעה אשר נקבע על פי איכות המודעה, מילות המפתח במודעה ובדף הנחיתה, איכות דף הנחיתה ועוד...אופטימיזציה למנועי חיפוש (קידום אתרים אורגני או seo) הולך ותופס במהירות את הבכורה בכל הקשור לשיווק אתרים באינטרנט והסיבה לכך פשוטה וברורה: אתר שמצליח להתמקם במקומות ראשונים במילות חיפוש רלוונטיות לתחום שלו, זוכה לחשיפה לקהל היעד הממוקד ביותר האפשרי ללא תשלום. מחקרים מצביעים כי 75%-80% מהתנועה שמקורה במנועי חיפוש מגיעה מתוצאות החיפוש האורגניות (הטבעיות). אלו היקפי תנועה שאסור לאף עסק לוותר עליהם! המושג אופטימיזציה במנועי חיפוש הולך וצובר תאוצה בשנים האחרונות ובפרט בשנה האחרונה בעקבות הביקוש ההולך וגובר של פרסום עסקים ברשת ומיתוג אישי ברשת המידע האינטרנט.

קידום אתרים אורגני וקידום אתרים ממומן

מתי צריך קידום אורגני ומתי קידום ממומן ?

להתנעה מיידית של האתר יש להתחיל בקידום אתרים ממומן
ולביסוס ומיצוב האתר במנועי החיפוש לכל אורך החיים של האתר יש לבצע קידום אתרים אורגני


לכל אפשרויות השיתוף לחצו כאן עכשיו