פרסום בפייסבוק

ניהול מסעות פרסום בפייסבוק

קמפיינים בפייסבוק-מסעות פרסום בפייסבוק

מסעות פרסום

הפרסום באינטרנט הולך ותופס נפח יותר ויותר גדול. חברות רבות הבינו כבר כי עדיף להתמקד בקמפיינים באינטרנט שעלותם זולה יותר ובעיקר פונה באופן ממוקד לקהל היעד המבוקש. קמפיינים באינטרנט הם כבר מזמן לא רק באנרים המופיעים באתרים ובפורטלים שונים. הרשת החברתית, יו טיוב ואמצעים טכנולוגיים חדשים הופכים את הפרסום באינטרנט לכדאי ביותר אך לפני שממהרים לפרסם חשוב לפנות לחברה מקצועית. חברת Aviviseo.com מציעה קמפיינים באינטרנט לאחר התאמת הפלטפורמה הטכנולוגית לצורכי הלקוח, מחקר שוק, למידת המתחרים ויצירת בידול, ושילוב הניסיון והידע של החברה בבניית אתרים ושיווק באינטרנט כדי להפיק ולנהל קמפיין מוצלח המשיג את מטרות הלקוח.

לפנות באופן ממוקד

אמצעי הפרסום המקובל הוא באנרים בפורטלים המובילים אך קמפיינים באמצעות באנרים באתרים המובילים עולים הרבה ומתאימים בעיקר לחברות גדולות המעוניינות לזכות בחשיפה רחבה. אמצעי הפרסום המשוכללים כמו פרסום תלוי וכן והקשר מאפשרים כיום גם לבתי עסק קטנים לעמוד בעלויות קמפיינים ממוקדים באינטרנט ולהגיע ישירות לקהל היעד העונה על דרישות הפרסום ומטרת החברה המפרסמת.

אסטרטגיה

חברת Aviviseo.com מתאימה לכל לקוח את אמצעי הפרסום המתאימים לו. החברה מציעה קמפיינים מורכבים הכוללים קידום אתרים אורגני, קידום אתרים ממומן, חבילות פרסום בפורטלים מובילים, קמפיינים ברשתות החברתיות, דפי נחיתה ייעודיים, קמפיינים ביו טיוב ועוד. כל לקוח יכול לבחור בחבילת פרסום העונה לצרכיו ומתאימה למסגרת התקציב העומדת לרשותו. חברת Aviviseo.com תבנה תמהיל פרסום ושיווק וכך ניתן להחליט באלו אמצעים ופלטפורמות להשתמש כדי להביא להצלחת הקמפיין וכיצד לחלק את התקציב בין אפשרויות הפרסום הרחבות.

שקיפות מלאה

חברת Aviviseo.com מציעה שקיפות מלאה ללקוחות ובמהלך הקמפיינים יכול הלקוח לעקוב בזמן אמת אחרי הצלחת הקמפיין, לאסוף נתונים מהשטח, לקרוא את תגובות הגולשים, ולעצור בכל רגע נתון את הקמפיין כדי להתאים אותו מחדש ולהביא להצלחתו. יתרון החברה נעוץ בכך שניהול קמפיינים בחברה המתמחה במעטפת רחבה של שירותים כמו בניית אתרים, עיצוב אתרים, שיווק באינטרנט וקידום אתרים מביא לתוצאות חיוביות ולהצלחת הקמפיינים עבור הלקוחות. המומחיות והניסיון המצטבר הרב של חברת Aviviseo.com מבטיח לכם קמפיין שיווקי ופרסומי מוצלח.

Full responsiveness

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Aenean ut justo nec arcu molestie molestie non quis magna. Mauris dictum aliquam nisi, vitae elementum magna rhoncus et. Class aptent taciti sociosqu ad litora torquent per conubia nostra, per inceptos himenaeos.

Vestibulum vulputate aliquam risus. Praesent consequat scelerisque velit eu elementum. Praesent posuere tortor sed mi ullamcorper sodales. Cras porta purus in. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Aenean ut justo nec arcu molestie molestie non quis magna. Mauris dictum aliquam nisi, vitae elementum magna rhoncus et.


לכל אפשרויות השיתוף לחצו כאן עכשיו

פייסבוק

הוא אתר אינטרנט המופעל על ידי חברת פייסבוק האמריקאית. האתר הוא הרשת החברתית המקוונת הגדולה בעולם והוא זמין ביותר מ-70 שפות. נכון ל-4 באוקטובר 2012 יש לפייסבוק מיליארד דפי משתמש פעילים, כ-80% מהם מחוץ לארצות הברית וקנדה, וכ-483 מיליון מהם פעילים בתדירות יום יומית‏[1]. על פי דירוג חברת דירוג האתרים אלקסה, פייסבוק הוא האתר השני הנצפה ביותר באינטרנט ברחבי העולם‏[2] ומקום שלישי בישראל ‏[3]. האתר הוקם על ידי מארק צוקרברג, אדוארדו סברין, דסטין מוסקוביץ', כריס יוז ואנדרו מקקולום בהיותם סטודנטים באוניברסיטת הרווארד, ב-4 בפברואר 2004. בבעלות צוקרברג כיום 28.4% ממניות החברה. תחילה התאפשר רק לסטודנטים מהרווארד להצטרף לרשת אך ב-11 בספטמבר 2006 היא נפתחה לכלל הציבור. שם האתר נובע מהשם המקובל באקדמיות ובאוניברסיטאות לספר המכיל את תמונות הסטודנטים המחולק בשנה הראשונה ("Face-Book"), על מנת שהסטודנטים החדשים יוכלו להכיר טוב יותר איש את רעהו.

לכל אפשרויות השיתוף לחצו כאן עכשיו

מארק צוקרברג

ואדוארדו סברין ייסדו את אתר "הפייסבוק" ב-4 בפברואר 2004, כאשר היו סטודנטים באוניברסיטת הרווארד. שמו של האתר שונה מ"הפייסבוק" ל"פייסבוק" ב-2005, לאחר ששם המתחם "facebook.com" נקנה תמורת $200,000. תחילה היה האתר מוגבל לסטודנטים של אוניברסיטת הרווארד בלבד, ובתוך כחודש בלבד מאז עלה האתר לרשת, יותר מחצי מהסטודנטים יצרו בו חשבון משתמש. מאוחר יותר התפשט הפייסבוק גם לאוניברסיטת סטנפורד, לקולומביה ולייל; ובתוך חודשיים (אפריל 2004) ל"ליגת הקיסוס" במלואה. עם ההצלחה המהירה של פייסבוק נתגלעו חילוקי דעות בין סברין וצוקרברג לגבי הכיוון אליו צריכה החברה לשאוף. סברין איבד עניין ומעורבתו בחברה דעכה. שיא המחלוקת בין השניים היה כאשר סברין גילה כי חלקו בחברה דולל, ללא ידיעתו, מ-34.4% ל-0.03%. סברין הגיש תביעה נגד פייסבוק ותביעה זו יושבה מחוץ לכותלי בית המשפט. פרטי ישוב התביעה אינם ידועים, אך סברין הוכרז באופן רשמי כמייסד משותף של פייסבוק באתר החברה. סברין חתם על חוזה אי גילוי בו נאסר עליו לגלות פרטים על ההסכם. ב-2 בספטמבר 2005 הפיץ צוקרברג את הפייסבוק גם בבתי הספר. קצת לפני נובמבר באותה שנה השימוש בפייסבוק נפוץ עד לאוניברסיטאות הקטנות ביותר ולבתי הספר היסודיים. בין המדינות המשתתפות היו: ארצות הברית, קנדה, אירלנד, 21 אוניברסיטאות בבריטניה, אוניברסיטת פוארטו ריקו שבמקסיקו וכל האוניברסיטאות המצויות באיי הבתולה. ב-11 בדצמבר 2005 הצטרפו גם אוניברסיטאות מאוסטרליה ומניו זילנד לפייסבוק והפכו את מספר האוניברסיטאות הפעילות בפייסבוק ל-2,000 ואת מספר בתי הספר הפעילים בפייסבוק ליותר מ-25,000. רשת הפייסבוק נפתחה לכלל הציבור הרחב רק ב-11 בספטמבר 2006, עם דרישה מינימלית של כתובת דואר אלקטרוני וגיל מינימלי של שלוש עשרה שנים. בפברואר 2009 החברה חתמה על הסכם פשרה עם חבריו לאוניברסיטה של צוקרברג, האחים קמרון וטיילר וינקלווס ודיוויה נארנדרה, בעלי חברת ConnectU, שטענו כי גנב מהם את הרעיון של רשת חברתית והפר זכויות יוצרים. פייסבוק שילמה להם 65 מיליון דולר בתמורה להסרת התביעה כלפיה‏[4]. במאי 2009 נחתם הסכם פשרה נוסף בין פייסבוק לחברת "Think Computer Corporation" שמייסדה, חבר של צוקרברג מהווארד בשם אהרון גרינשפן, טען שהוא כבר ב-2003 המציא את השם פייסבוק וטען לבעלות עליו. פרטים לגבי ההסכם לא נמסרו‏[5]. סיפור הקמת החברה והמאבקים המשפטיים שנלוו לה מתוארים בסרט הקולנוע "הרשת החברתית" (The Social Network). במאי 2012 הונפקה פייסבוק בנאסד"ק שבניו-יורק שם קיבלה את הסימול FB - ראשי התיבות של החברה. ההנפקה בוצעה לפי שווי שוק של 104.2 מיליארד דולר כאשר שווי המניות של מארק צוקרברג מוערך ב-29.1 מיליארד דולר ובכך הוא מוקם במקום ה-29 ברשימת עשירי העולם לשנה זו.
מקור הטקסט וויקיפדיה

לכל אפשרויות השיתוף לחצו כאן עכשיו